نمایش دادن همه 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

روغن خاویار نلا اصل

250,000 تومان
روغن خاویار نلا اصل تولیدی لابراتوار نلا، در حجم 60 میلی لیتر، فاقد هرگونه عوارض جانبی، حساسیت و پارابن می باشد. این روغن مو خاویار به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، به عنوان لایه محافظی پوست و مو در برابر مضرات نور خورشید عمل کند.

روغن گیاهی کنجد نلا

99,000 تومان
از روغن های 100% خالص تولیدی لابراتوار نلا، روغن گیاهی کنجد نلا می باشد. . که در حجم 60 میلی لیتر موجود است و هیچ ماده شیمیایی  و نگهدارنده داخل فرمولاسیون خود ندارد. استفاده موضعی از روغن کنجد، بدون عارضه جانبی، فواید بسیاری برای حفظ سلامت پوست و موهای شما دارد.

روغن گیاهی کاج نلا

150,000 تومان
از روغن گیاهی کاج معمولا در ساخت خوشبو کننده و ضدعفونی کننده استفاده می شود. اما فواید بسیاری برای سلامتی پوست و مو دارد. علاوه بر خواص ضدعفونی کنندگی و ترمیم کنندگی پوست، می توان از آن، برای نرمی و رطوبت موها و رفع خشکی و موخوره نیز استفاده کرد.

روغن طبیعی پرتقال نلا

150,000 تومان
از روغنهای گیاهی لابراتوار نلا، روغن 100% طبیعی پرتقال می باشد. این روغن هیچ ماده سمی، شیمیایی و آسیب رسان ندارد و برای انواع پوست مناسب می باشد. روغن خالص پرتقال نلا ، از پوست پرتقال در حجم 60 میلی لیتری تهیه شده است.

روغن گیاهی بابونه نلا

99,000 تومان
 روغن 100% طبیعی و گیاهی بابونه لابراتوار نلا ، می تواند در رفع سوختگی، بثورات، زخم و التهابات پوستی و کمک به رفع علائم آفتاب سوختگی نیز موثر باشد. برای این منظور شما می توانید از روغن کالاندولا یا روغن گل همیشه بهار لابراتوار نلا نیز استفاده نمایید.

روغن پوست انار نلا

99,000 تومان
روغن پوست انار لابراتوار نلا ، در حجم 60 میلی لیتری تهیه و هیچ ماده افزودنی دیگری در داخل فرمولاسیون خود ندارد.  روغن پوست انار به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضدعفونی کنندگی پوست انار  می تواند از بروز آکنه و جوش روی پوست شما جلوگیری کند

روغن گیاهی نعناع نلا

99,000 تومان
روغن نعناع با خواص ضدمیکروبی و ضدالتهابی خود، یکی از روغن های گیاهی نلا برای مراقبت پوست و مو می باشد، که از برگ نعناع به دست می آید. این روغن 100% طبیعی لابراتوار نلا در حجم 60 میلی لیتری، به صورت موضعی استفاده می شود.

روغن گیاهی فلفل نلا

99,000 تومان
یکی دیگر از روغن های فوق العاده موثر و مفید تولیدی لابراتوار نلا، روغن فلفل نلا می باشد. این روغن،  در حجم 60 میلی لیتری و فاقد هرگونه ماده شیمیایی و سمی می باشد، که برای استفاده موضعی کاملا مناسب است.

روغن گیاهی مرزنجوش نلا

150,000 تومان
، یکی از بهترین روغن های تولیدی لابراتوار نلا، با خواص فراوان می باشد. این روغن در حجم 60 میلی لیتری ، کاملا خالص و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و یا ماده شیمیایی می باشد.

روغن گیاهی آویشن نلا

99,000 تومان
یکی دیگر از روغن های کاملا طبیعی تولیدی لابراتوار نلا ، روغن آویشن نلا می باشد. این روغن که در حجم 60 میلی لیتری، بدون هیچ ماده افزودنی و شیمیایی تولید شده است. و می تواند برای پوست و مو به راحتی و بدون عارضه ای استفاده شود.

روغن طبیعی گل سرخ نلا

99,000 تومان
روغن گل سرخ نلا ، فواید بسیاری برای حفظ سلامتی پوست و مو شما دارد. از گل سرخ می توان به عنوان داروی ضدالتهاب، ضدعفونی کننده، ضد اسپاسم، آرامش بخش و غیره استفاده نمود. این روغن فاقد هرگونه ماده شیمیایی و آسیب رسان سمی بوده و هیچ عارضه جانبی پس از استفاده ایجاد نخواهد کرد.